Sjuk

Hej, nu ligger jag i soffan. Ni kanske undrara vrf jag nt har bloggat.
´Jag är sjuk :( vaknade 6.30 och mådde dåligt. Lovisa har ju sovit här och har nästan precis åkt hem.
Hennes mamma kom och hämtade henne så mamma, lovisa och hennes mamma har varit ute på en lång promenad. Jag har legat i soffan och tittat på film med min brorsa :) det var också kul.
Men vi som skulle gjort något jätte roligt idag =( Men men får bli någon annan gång.
Jag kommer kanske blogga en gång ikväll också. men ni får inga bilder för jag mår nt bra :'(




rekomenderar för er som gillar trubbel och mkt skratt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

krya på dig o hoppas du blir frik tills imorn!!!:) puss

2011-03-06 @ 07:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0