Snälla!

Snälla, snälla, snälla! Kan ni som har facebook gå in och rösta på mina bilder. Jag är med och tävlar om en resa på ving :) Det är en fototävling. Ni år in på vings sidag på fb och trycker på knappen där det står Tävling: Ving <3 Montazami. Det står under profilbilden som ving har. Aen när ni kommigt in där kommer det upp en skylt där det står 

» Tävla eller sätt ostkroks-betyg här!

Då går ni in där och trycker på kategorin semester känsla. Om ni tittar där så kommer mina bilder upp! Dom här:



Och:



Men om det är någon som jag känner som vill rösta så kan jag ge dig en direktlänkning till bilderna :D
Men sen så drar ni ner underbilden så finns det ostbågar där så klicka gärna in 5 stycken :D

Alla som röstar får en länkning! Lovar!
(jag ser vilka som röstat men komentera ändå i det hä inlägget om ni gjort det)
Snälla! Det låter jobbigt men skulle bli överlycklig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0