tänk om.. :D

Godi Bodu!
Nu sitter jag hemma och jag har precis tappat ut ett helt glas med cola på bordet och datorn.
Smidigt-.- Juste ikväll kommer det förmodligen en filminspelnings rej hem till oss. Dom ska spela in en film med Björ Gustafsson (tror jag att det var) och dom undrar om dom får låna våran trappuppgång och kanske våran lägenhet! :D Yey! Tänk om då kommer mitt rum och lägenhet och allt vara med på en film som förmodligen kommer bli ganska stor om han är med!  :D Haha japp annrs kommer odm imorrn så får se hur det blir!



Ja men iaf dit ag ville komma var att det är läbbans att vara hemma själv för jag vågar inte gå och tända alla rummen för.. hehe ;O)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska dem spela in i din lägenhet?

2011-03-11 @ 23:31:01
Postat av: Jossan..

Va kul :)<3

2011-03-14 @ 13:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0