Temadag-rörelse

Hej!
På fredag har vi temadag-rörelse. Först tänkte jag vad tråkigt men sen när jág fick se grupprna så blev jag iaf glad :) Jag kom med Millan och Amel  :D (besök hennes blogg för den är värkligen värd att läsa. Tryck här, här eller HÄR! ) Ja men iaf så det blir jättekul! :D Jag känner inte Amel så bra så det ska bli kul att lära känna henne! :D  Men Millan känner jag bra och det är ju också kul att ha den underbara vännen i gruppen :D
Vi ska iaf typ ha fys, springa i vasa parken, pingis och gruppövning. Det finns 6 saker att göra men alla får bara 4 :( Och min gupp missade dom bästa! :( vi fick inte massage eller dans! :'(
Aja men det blir kul ändå :D

Bilderna tagna i hissen på väg från mamma så inte så fin... hade brottom :)






Haha kom ihåg att den här bilden var bara skoj!!!

Men btw ser ni att jag har fått jätte långt hår! Haha några i klassen sa också det + min familj :)
Hehe tom en kille i klassen sa det idag! :D så glad att det äntligen har blivit kängre!




Kommentarer
Postat av: amel

hej!

Hahhah,samma här,jag tyckte också det skulle bli super tråkigt men nu kommer det bli kul för att jag ska vara med dig!hahah

tack!du e så snäll,din blogg är verkligen också värd att läsa:P

Ha det bra!

LOVE U,hihi!

Kram!

2011-03-24 @ 16:16:30
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0