The Body Shop!

Jag älskar The Body Shop!


Här är några saker. Fast SHEA skrubben och den SHEA body bottern är inte min för dom är min syrras :)
Men dom andra är mina och en delar vi alla på :)
Men sen hos mamma så har jag ett lipgloss, body butter hallon sommarens doft (mammas)
Sen så har jag en till body botter apelsin. Sen har vi en handkräm som är grapefruit.
Aja ni kanske får bilder på det senare mer. Men igår så fick jag även två saker av min syrra. Dom här ↓


Det är som body kräm fast man srayar (stavning) på det :)
och plus att den lukar underbart :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

ja har också en såndär bodymist grej typ fast från victoria!! dom e jätte bra asså body mist grejen!!:) hehe puss

2011-03-09 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0