Vaknade 12.10 idag! ;O

Godmorgon! Klockan är snart två och jag harr typ precis blivit lite piggare :) Haha vaknade klockan 12.10 idag! Helt sjukt men nice är det iaf! Är det helg så är det säger jag bara!
Nu har jag tagit fram alla svenska saker för att plugga till gramatikprovet på onsdag. Men har redan pluggat en del på det så ska väll plugga något annat nu antar jag.
åh är så plugg trött! Vill ha sommarlov! Men sen sa jag nog ut på en härlig lite promenad och sen ská jag förmodligen åka till IKEA med pappa och syrran om dom ska dit.
Hoppas ni får en mysig söndag!

Haha jag älskar den här bilden! ♥



Ni får ingen bild på vad jag har på mig nu för jag har:
Pjamasbyxor-Lexington
T-shirt - Bikbok


Kommentarer
Postat av: Klara

Fin bild!♥

2011-03-27 @ 19:03:56
URL: http://alltingsomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0