Godmorgon!

Hej! Just nu ligger jag i min säng och Bloggar från mammas mobil:) Haha latis jag är orkar inte hämta datan och allt! Mamma har kommigt in med lite cupcakes böcker åt mig så jag ska välja Ut vad jag ska baka ;) sen ska jag snart ringa Maja och Elias och fråga om dom Ska vara hemma för ska till dom! Sen ikväll ska dom nog sova hos mig Och vi ska även ha gäster hemma! Mer om det sen:) ha en bra dag! Juste lovisa kanske också är hemma! Haha för er som undrar så är Maja och Lovisa syskon men Elias är syskon med två andra ( mina kusiner demed) och jag med mina syskon! Haha har 24 kusiner så ! :D så Elias är alltså inte syskon med Maja och lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0