Kusinerna idag! :D

Hej!
Idag kommer tre av mina underbara kusiner! :D
Lovisa, Maja och Elias! :D Vi ska gå ner på stan pappa ska typ grilla åt oss
och vi ska kolla på KTHs parad :D Haha den är så sjukt rolig! Bilder kommer
sen! Efter det så ska jag åka bort på middag ikväll typ? :) Det blir också kul.
Dom lär väll komma snart tror jag! :D Ska bli så kul tycker jag för alla tre är helt underbara mäniskor!
De är alltid glada, tänker på alla och vi har alltid jätte roligt och det är oftast med dom som alla skrattatacker kommer! :D

Haha längtar till i sommar då alla vi ska till finland tillsammans också! :D

Juste viste ni att vi har varit på Cypern tillsammans :) Och Finland i snart 13 år!























:) där är elias med i högra hörnet (uppe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0