Lördagen den 14 maj 2011 är värt att minnas!

Godmorgon!
Min dag igår var helt galen, jag har typ aldrig skrattat så mkt!
Hahah ni fattar nt hur mkt jag skrattade igår under eurovision song contest! Haha helt galet!
Vi var ju borta hos några kompisar med många gler igår! Hhaha jag, Grata, Olle och några fler satt där nere och tittade på eurovision. Jag hade så kul så jag fick ont i magen!
Haha vi har ju hyrt hus på Runmarö där Olle och dom bor, hahah kommer nog skratta så jag sypr dom två veckorna!
Men iaf så vann ju inte vår låt om ni inte viste det, vilket sög! Hahaa men jag blev helt ivrig när den låg etta!
Svarige har legat etta i eurovision! Helt otroligt!

men nu tänkte jag visa er bilder från igår på dagen när jag var med mina underbara kusiner!








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0