Odd Molly

Hej! Nu har jag precis kommigt ner från påappa och ska skynda mig att göra mig iårdning :)
Pappa är så snäll han hade köpt med sig victoria secret´s kräm till mig!
På morgonen så firade vi mamma för det är ju Mors dag. Hon fick ett stort luktljus och en brödrost av oss :) Och frukost på sängen såklart :) Av pappa idag så fick jag även en inbjudan till ett odd molly event eller utförsäljning som jag och mamma ska gå på idag ! :D Jätte fina odd molly blusar har dom! Sen så ska vi även på skärgårdsmässan för min moster är ju med! Men nu ska jag ta och dusha och göra mig färdig! Ha en fin dag bilder kommer ikväll från imorse och outfit och lite sånt :)
Den här krämen fick jag idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0