Palma

Godmorgon!
Nu sitter jag ensam här vid datan medan de andra är på rummet och gör sig klara.
Idag är det månligt så vi ska åka in till Palma och Shoppa :) Först ska vi till en outlet (stavning) där de säljer märkeskläder. Sen ska vi shoppa i Palma :) Får se om jag hittar något som jag gillar.
Har inte så mkt mer att säga utom att ni måste KOMMENTERA mer! hallå! Haha jag sitter och gör inlägg till er som typ tar 1 timme för att internetet är så segt och så får man inga kommentarer :( dålig stil tycker jag ;) Haha :)
Men ha en fin dag så kanske jag bloggar mer ikväll får se vad vi ska göra :)
Viste ni att Amel har bott på Mallorca nästan hela sitt liv? :D Jag fattar om hon trivdes här!

Kommentarer
Postat av: amel

hahah! ååå hoppas du hittar mycket fint ;=) Är avis på dig, vill coksåvara där! Jag vet inte om dukommer hitta mycket på outleten ;/ jag tycker den är ganska dålig :P

Ha det underbart Celine!

pusssssss! <3 <3

hälsa din familj!

2011-05-07 @ 15:47:06
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0