Thailandstranden och grönt hår

Hej!
Idag vaknade vi ca 8.30 och gick upp och åt frukost. :) frukosten är jättesmarrig här :)
Sedan gick vi och la oss vid poolen till lunchen, en av de varmaste dagarna hittills.
Efter lunch tog vi bilen som vi har hyrt i tre dagar till en strand som heter cala mesquida, som också kallas thailandstranden. Den är vit med klarblått vatten. Där badade jag en stund sedan åkte vi vidare för att handla och sedan åka vidare till hotellet. När vi kom tillbaka var det dags för middag som också är jättegod!
Nu sitter jag och min syster vid receptionen och är inne på datan. klockan börjar närma sig 23.30 så ska snart gå till vårt rum.  Jag har badat så mkt i poolen i kloret så mitt hår har blivit grönt! Haha och det går inte bort :/ men det är sånt som man får leva med ;)
Solar i poolen ;)
Thailandstranden

Njuter :) Mer bilder när jag kommer hem!
(internetet är SEGT så det har tagit ca 1 timme att göra det här inlägget :/  ännu en grej man får leva med ;) )

Kommentarer
Postat av: Ebba

gud vad skönt du måste ha det :) haha grönt hår céline jag kan tänka mig att det e en perfekt hårfärg för dig :D ha det så kul! puss

2011-05-07 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0