10 SEPTEMBER

Hej!
Sitter just nu i sängen och är sjukt trött, klockan är ju bara halv nio! :O
aha, men min dag har iaf varit mys. Det började typ med att vi gratta syrran. Sen har jag städat rummet, dushat
och gjort mig klar. Vid typ tre åkte vio och handla. Mamma kom o hämtade upp mig där så åkte vi till min kusin. Där var det lite släcktfest så det var mysigt ♥
Sen var vi tvugna att åka hem ganska tidigt för jag skullle vara hemma halv sju. När jag kom hem öppna brorsan och ba: Fort, fort sätt dig i fotöljen och ta upp mobilen, logga in på fb och var lite dryg.
Haha så aa, alla gäster var på balkongen. När malin kom hem så ropade pappa till henne: Malin kan du gå ut på balkokngen och hämta lite dricka, haha sen när hon öppna dörren så började alla sjunga! Nu är alla här och det är snart tårta, allt har värkligen blivit så lyckat. Men nu får ni s e lite bilder ♥ Bilder från ikväll kommer sen för dom håller på o fottar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0