Det funkar

Hej!
Ja, det funkar att vara inne på datan nu! :)
Fast, haha nu går det inte att vara inne på mobilen :/
Snart ska jag åka till Nacka, Hem till mummi(mormor) där även lovisa och hennes familj bor
nu för dom bygger nytt hemma :) Vi ska dit o fika tror jag? Men idag i skolan va det roligt!
Jag älskar min skola, fölket o allt!
Igår
Min dag igå va nog den bästa (i skolan) på hema terminen. Lektionerna var piss men rasterna vär jätte roliga, mysiga. Inget mer om det... haha, efter skolan gick jag och Ebba hem till henne för att hämta pengar o böcker. Sen gick vi hem till mig för att plugga, fast det blev inge plugg. Vi satt i min hiss och snacka, åt kakor och så tills en annan ville ha hissen :) Älskar den tjejen!
Men massa bilder kommer sen för nu måste jag gå.
två bilder från igår







Kommentarer
Postat av: Ebba

haha trevliga minnen de där :D puss min älsklings tjej :*

2011-09-15 @ 07:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0