För roligt!

Hej, har just kommigt hem efter en rolig dag på stan med Amel!
Haha asså det är för roligt! H&M´s nya kläder är så fula. Förlåt men dom ser värkligen ut som hej kom o hjälp mig!
Vi var bara tvungna att ta med oss några plagg in i provrummet och fota oss!
Men här kommer lite bilder från idag :D
Gillar ni våra mössor vi prove eller? haha... nej! ↓
H&M mössa, skulle aldrig köpa en ↑
Titta! Ser ni kläderna eller! :D hahahahah...
hahahahaha.....
Just nu har jag lite ångest över bilderna på mig, inte alls fina på mig. Men jag är snäll nu, lägger ut dom så ni får något att skratta åt :)
Tack för en toppen dag Amel! ♥

Kommentarer
Postat av: amel

tack själv Celine! Det har varit en usper duper dag och vill ses snart igen!! Vi ses imorgon i skolan, LOVE YOU!!! <3 <3

2011-09-11 @ 19:44:56
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0