Veckan



Hej! Vet att jag inte bloggat men har inte hunnit! Här är en förklaring om varför

Måndag
Efter skolan så gick jag och träffade min moster och min kusins barn :) Haha dom är så söta!
va typ där hela kvällen och åt mat där o så. Sen kom jag hem typ 8 till pappa och pluggade, tv, dushade och lite sånt :) kom i säng klockan 12 :(

Tisdag
Igår efter skolan så var jag med Alice C och vi gick och fikade, skit mysigt! sen var jag väll med henne till klockan typ fem sen gick jag hem. När jag kom hem va det väll bara att byta om och sen sätta sig i bilen för vi skulle på "fest" och då kom vi ju också hem ganska sen :/

Onsdag
Idag skulle jag ha träffat  Klara Lundgren men hon är typ sjuk :( så jag är just nu med Ebba ist :) Vi har pluggat
och ätit polckisar :d Hon ska snart gå så då ska jag fixa lite med bloggen om jag inte skulle bort.

Torsdag
Imorgon ska jag och brorsan nog köpa present till syrran som fyller 20 på lördag! :) Sen blir det väll plugg...

Fredag
På fredag så kommer Lovisa till min skola och jag ska vara med henne då ;) Vi hittar väll på något nice. Sen¨på kvällen är det BBQ med massa kompisar ♥

Lördag
Blir om det på lördag...

Söndag
Kanske träffa Amel! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0