låst bloggen

Hej, Som ni vet så har jag låst bloggen och kommer att ha den låst men även blogga när jag känner för det. Jag har låst den av "privata själ" och vilket jag hoppas ni förstår så vill jag inte att ni skickar lösen och användarnamnet vidare. Tack.
Igårkväll så va jag hos pappa men vid tio tiden så gick jag över till mamma. Det funkade helt enkelt inte och jag var helt förstörd och bara grät. Min kusin och min brorsa kom sen över för att se hur allt va och göra lite saker. Mamma tröstade mig och jag somnade tillslut brevid mamma. Ni undrar säkert vad som hände men tyvärr vill jag inte gå in på det. Allt är jobbigt just nu så ni kanske förstårom jag kommer att vara lite nere. Idag i skolan så har jag försökt att "dölja" det mesta för det blir inte kul för dom andra annars :) Men som tur är så har jag sånna fina vänner ♥
Nu har iaf min syster lagat mat och chokladbollar så nu ska jag gå och äta.

Ingen bild just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0