Påsk

Tönkte berätta lite om vad jag ska göra underr påsk. Jag kommer dock vara kvar här hemma eftersom jag flyttar så jag och syskonen kommer bo själva (!!!) :D Det kommer bli grymt! Aja iaf.
Kommer inte få en påsk utan flyttsak.
Torsdag: Imorgon slutar jag klockan 12 och då ska jag vara med några och ja, jag berättar imorgon ;) Sen ska jag se om Majasan eller Lovzi vill sova här.
Fredag: Flytta på dagen och på kvällen så ska jag och Lovisa träffa massa. Jag ska även till ? kommer inte ihåg vad det heter men vi ska på middag :)
Lördag: Fixa i mitt nya rum och flytta ut från mitt gamla hos mamma och flytta från mitt rum hos pappa :(
(! :( -.- ! ) Sen så ska jag nog till Nacka eller så sover M eller L hos mig, i min nya lägenhet. Om dom är hemma? Och juste det är ju påsk! Annars är jag hemma på kvällen med syskonen. Knas :/
Söndag: Nacka? annars kompisar
Måndag: Dagen nog Nacka, flytta från pappa till pappa, asså det är jätte knas. Sen på kvällen ska vi bort på middag hos mina kusiner så kommer typ hela släkten vara där :D
från min förra påsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0