Söndag-Tisdag

Söndags så åkte jag på morgonen direkt till sjukan med min syrra och pappa. Vi va där några timmar och sen åkte vi till Vapiano och åt lunch med några :) Nea och Cissi. Haha söndag standard.. Nej men det är nice. Efter det  åkte vi hem och jag va hemma resten av kvällen!
Måndags som var igår så var jag först i skolan vilket var segt men ändå kul, som alla måndagar. Sen kokm jag hem, pluggade lite och gick sen till min mamma och åt "familjemiddag" typ.. Aja sen vi typ halv nio så gick jag och Lucas och mötte upp pappa och Cissi på Vapiano och vi gick sen vidare hem till våra kompisar på "kalas". Linn fyllde 17! :) Det var jätte mysigt!
Tisdag, idag så har jag varit i skolan och sen dess har jag pluggat och pluggat. Haha spanska glosor i typ 3 timmar men ändå så sitter det inte! :( Snart ska jag gå till mamma och hämta Biologi boken för har förhör imomrgon och har inte ens läst en mening :( Aja det går väl bra.. Sen ska jag och pappa till Texas Longhorn för att äta middag :D får se om jag åker till mamma sen eller om jag sover hos pappa en natt till.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0