2. Bild på dig och din bästa vän

Mina kussar ♥ Dom är dom bästa på hela jorden! Finns alltid där, skrattar, glada, fina, snälla, bäst! När jag känner mig nere och får träffa dom så är det som att (haha) komma till himlen för jag glömmer bort allt för ett tag för vi har så kul! Eller då syftar jag mer på Maja och Elias för jag och Lovisa har en helt annan relation och den är miinst lika bra! Jag älskar er alla tre!

Sen har jag även andra kompisar som är såå underbara, finaste och även bäst där med! Jag räknar även dom som mina närmaste ♥
(Gammal bild)
Jag älskar er och finns alltid liksom ni funnits här för mig nu när det har varit lite "jobbigt" med både skola och utanför ♥  Jag litar på er till 100% Ni är så otroligt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0