6. Vad du ska göra i sommar

Vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar. Eller jo vi har bokat lite saker så troligtvis kommer min sommar se ut såhär:

Dalarna till Landet i Leksand och sen landet i Rättvik.
Finland! (kanske två gånger!)
Sen ska jag till Italien, Milano och där ska vi typ bila.
Sen ska jag till Monaco och sen Frankrike där vi förmodligen kommer att hyra hus i Nice någon vecka.

Sen kommer jag även att vara ute i skärgården med båten, vara i Nacka :D haha Nacka är typ det jag mest ser fram emot i sommar när vi badar i Glasan, i poolen, går till Macken och köper glass, spelar tennis på tennisbanan och sover på studsmattan, grillar och myser på berget. Nacka är helt klart bäst! ;) Sen ska jag på Ung mm.

Sommaren kommer bli grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0