Baka på pinne

ni som läser min blogg, vrf!? jag bloggar ju inte ens, eller ibland händer det men nej jag ska nog skaffa lösen för tycker ju synd om er!  Men bara för det så ska jag slänga in ett eller två inlägg nu.

Min helg!
Fredag

I fredags efter skolan så gick jag och Tove ner på stan pga en sak, HAHAHA dör det var iaf skitkul. Vi mötte upp Maja vid tuben och var med hennes också. Sen stack jag hem för att dusha och fixa mig. Lovisas mamma kom och hämtade upp mig vid 20? Hahaha fick trycka i mig maten. Hon skjutsade iaf oss för vi skulle träffa massa kompisar. Kvällen blev lyckad och alla var helt hyper och, ja ;) Vid typ 24 åkta jag och Lovisa till nacka och sov sen hos henne. Kollade på BB, åt chips, drack cola och allt tills jag somnade, när hon snackade med mig!









Lördag
Vaknade hos lovisa med att hon kom in och sjöng/skrev vid typ 10-11. Vi gick upp hon var glad 15 min senare hon mådde piss så jag va med Maja nä hon vakna. Och typ alla andra små varelser som lever där, jag bor där! Hela familjen tog en prommmmis upp till huset men vi fick inte gå in då för dom höll på att sätta upp tapeter i Majas rum (haha juste har inte sagt Majas, Lovisas och ja hela familjen håller på att bygga ett nytt hus!! :D )
så jag och Lovisa gick runt på gården och snackade om alla minnen och alla lekar vi gjorde där när vi var små. Haha vi är söta. Sen åkte fick jag skjuts (stavas det så?) hem av min moster. Haha kom försent hem så alla hade redan hunnit sticka till.. ? min syrra tror jag, för jag glömde säga att jag ville me! Jag ställde mig iaf och bakade chokladsnittar! Hahaha no life.. Myste tittade på BB och sen kom alla och då var det mello!







Såhär har väl min helg sett ut, Idag har jag varit ute och gått, dushat, tittat på BB och ska snart göra mig iårdning för att senare åka iväg på kalas/fest! Hehe ed familjen dårå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0