En sak ni kanske inte visste

Ni kan hoppa över det här för det är bara tråk text!!
update: Hehe texten kändes känndes så ointressant så strök över den
En sak ni kanske inte visste är att jag har bott i Sigtuna. Jag flyttade till Stockholm när jag skulle fylla fem år och jag saknar Sigtuna så otroligt mycket! Även fast jag var så liten så var dom första åren i Stockholm ganska jobbiga. Sigtuna ligger dock typ bara 1 timme här ifrån. Jag och mamma ska nog åka till Sigtuna snart och fika på tant brun, åka till vårat hus, dagis och allt! Vi brukar åka dit ibland på typ middag eftersom vi har väldigt många kompisar kvar där. I Sigtuna finns det en internatskola som heter SSHL där b.l.a min mamma jobbade och mina kompisar nu går. SSHL är en privatskola och även ett internat. För er som inte vet vad det är så är det så att du bor där under terminen men kan åka hem på helgerna, eller vissa iaf. Det finns kanske sju stycken "hem" och eftersom mamma jobbat där sen jag var liten så har jag ibland fått sovit över där. Själv tycker jag att det är jätte fint, mysigt, de hittar på saker, filmkvällar och alla är så trevliga! Dom är som en stor familj :$ Det är typ från 13-18. Jag skulle själv gått på SSHL men nu eftersom jag flyttade till Stockholm så blir det jobbigt att åka varje dag och därför går jag här i stan. Jag hade nog ändå bara gått på skolan och inte internat eftersom jag hade bott nära. Tyvärr är det jätte svårt att komma in och du måste stå i kö jätte länge. Jag kom nog in för att jag har stått i kö sen jag var liten. Haha kungen har gått där och även bott på internatet :D :$
Om jag ska säga någon nackdel så är det att man måste ha uniform. Fast det kan även vara nice, fast..
Lite bilder från Gant Rowing Race SSHL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0