fixa bloggen

Hahaha Maja sa till mig att jag borde byta header och det håller jag med om! Har typ haft den 2-3 år snart.
Ska fixa det så fort jag kan sen ska jag nog även skaffa lösen på bloggen.
Men nu har jag kollat tv och ska nu titta runt på lite kläder. Jag och Pappa ska ner på stan nu i veckan för vi måste även köpa nya jeans. Tror det blir ännu ett par Drdenim, så sköna! Eller så kör jag på ett par nya bootcut jeans. Mina Gul&blå sitter inte bra! Sen vill jag även köpa ett par minnetonka skor! så fina. Tänk dom till min marinblå jacka eller en "ridjacka" eller en fin typ barbour. In love! Fast vissa av skorna är jätte fula. Man ska inte ha höga och inte för låga. Här är lite saker som jag vill ha.
Eller..
Jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha, skulle bli jätte glad om ni kunde skriva vilka ni tycker ♥
sen lite fler saker jag vill ha..
fast känns lite sent att skaffa den nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0