För Mickis skull! ;)

Hej!
Jag har lovat min kära vän Mickis att kasta in lite inlägg och eftersom hon är så underbar och alltid ställer upp för mig så ska jag göra det!

Min dag har varit både ja och dålig. Det som var va var väl matten men Hanna, garvade så vi började gråta. Sen har det även varit roligt att vara med Mickis lite extra idag!! Ska faktiskt göra ett inlägg om henne ikväll! Men det dåliga har väl varit allt skit i skolan. Som det är just nu så trivs jag inte så bra :/ Om jag ska vara ärlig så det ändå som gör så att jag ändå trivs är rasterna när jag får träffa G!! Den klassen är grym, alla är så glada och underbara där! Fast jag är ju mest med Mickis och Millan och dom för dom är À W E S O M E ! :D men mer om det sen. Nu ska jag ta mig en eller två mackor och sen logga in på datan.
Här Hahahaha är två bilder från när jag och Hanna pluggar kemi, dock bara jag på bilderna :( Min outfit och allt kommer om ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0