Jag vill försvinna och komma tillbaka om 2 månader

Just nu är mitt liv helt kass. Jobbigt i skolan, jobbigt hemma pga flytt och skit sen så skulle jag kanske åkt till Grekland om någon månad eller två men nu ska dom andra åka och inte jag.
Vi har precis varit i nya lägenheten och tittat och det känns jätte jobbigt med det blir nog bra till slut ska vi se. Kvällen har också varit ganska dålig för jag har bara gråtit mer eller mindre. Men mamma har försökt att uppmuntra mig med massa olika små knep och efter att jag legat i hennes famn ett tag så ska vi gå upp och fika med dom andra och såklart tappar jag glaset och allt i golvet. Just då när jag inte hade någon ork kvar. Det känns som om allt ska hända mig just nu. Om skolan är jätte jobbig imorgon och om jag bara blir ledsen så kommer jag att gå hem. Som tur är har jag mina fina vänner som finns för mig!
Efter skolan så går jag och möter mamma så ska vi gå och kolla efter en ny jacka till mig. Sen ska jag kanske till gymmet. Godnatt och Hoppas eran dag har varit betydligt bättre än min.

Hade iaf på mig det här idag.


Kommentarer
Postat av: mickis

Du vet att jag finns om du behöver prata eller nåt, dygnet runt

puss

2012-03-15 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0