känslan när man kommer hem så är juicen slut!

Hej
Atm så sitter jag och äter Mellis. Har som sagt varit i skolan idag men fick håltimme sista lektionen. Dagen har varit bra och gått ganska fort. Fast med det menar jag inte att lektionerna har varit roliga!
Nu ska jag kasta in lite inlägg och sen så måste jag göra läxan samt städa. Klockan 17 ska jag möta upp mamma på stan för vi ska kolla på jacka och köpa lite underkläder too moi ^^
Kommer snart göra ett inlälgg om hur min helg kommer se ut! Den ska bannemig (lät som min lärare där) bli grym! Efter en kanske inte så strålande vecka så s k a jag göra min helg toppen! ska ju vara med mina finaste vänner & kusiner ♥
(mobilen håller på med någon programuppdatering så jag får inte över bilderna! :( fixar det så fort det går!)








Satteh.. det var ju bara att sätta igång med att pressa egen juice..
nej det är inte smör det är philadelfia tror jag det heter ^^
HAHAHA garvar för mig själv, fattar inte varför jag lägger upp bilder på mat, men men bästtre än inge ting! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0