Kapananen familjerna!

Hej!
I helgen har jag hållit hus hemma hos Kapanen familjerna vilket har varit jätte mysigt! Kan ta och berätta lite för er då. Igår åkte jag som sagt till Majs skokla, som tur va så kom hon och mötte mig/jag hann inte komma hela vägen. Gick hem till Mummi där dom nu bor och åt mellis på ballen, hoppade studsatta, var med Elias på kvällen och har haft det så mysigt! Känns som att det har varit sommar ♥ Iaf så sov jag hos dom och idag har vi varit ute, hoppat studsmatta och varit inne i stan och shoppat. Eller dom gjorde för mina pengar var hemma.

Kommentarer
Postat av: maja

TABORT bilden när jag sitter på toan!!! Den läggs upp på google attomatiskt och när man söker på "MAJA KAPANEN" då kommer den bilden upp!! :O <3

PS: jag sa att du inte fick lägga ut den! ! ! :O <3

2012-03-24 @ 20:19:59
URL: http://majakapanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0