Min helg!

Haha om ni undar varför jag skrivit dagarna på engelska så är det för att det inte finns å,ä & ö.
och "k" på mickis namn glömdes där ;)



Men såhär kommer väl min helg mer eller mindre se ut!

Fredag alltså imorgon så kommer jag, Hanna, Nike, Millan och Mickis gå ner på stan efter skolan för att köpa present. Sen kommer jag nog vara med dom ett tag och förmodligen så träffar jag Lovisa och dom andra på kvällen.

Lördag så kommer jag i stort sett bara var med kompisarna då också! På morgonkvisten sådär runt 10 så kommer nog Mickis hit. Vi möter sen upp dom andra tjejerna och så går vi hem till någon och fixar oss lite fort. Vet inte om det också blir hos mig så det får vi se. Sen åker vi iaf ut till Nacka hem till Miles. Efter det senare fram mot eftermiddag/kvällen så ska jag nog träffa Maja min Maja! (Maja Kapanen) Hon kanske sover här eller nått? we will see! Men om hon gör det så tycker jag att vi typ ska på bio eller hyra film eller nått!

Söndag ifall Maja kanske sovit hos mig så ska vi nog åka och bada på förmiddagen om jag inte skulle på typ Konfa sak? men det tror jag inte :) Men jag är nog med Maja söndag också om vi som sagt sleepar over ;) Vid typ 18 tiden så ska jag och min syrra åka och möta brodern vår för att sedan gå ner till Berns där hans studentskiva ska hållas. Jag får dock bara vara med på middagen eftersom det är 18 års gräns sen :/ Kanske lika bra för jag måste få in lite plugg på schemat också!

Hoppas ni får en grym helg för det ska iaf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0