Sjunga

Hej, vet att jag inte bloggade igår, eller jo det gjorde jag?
Men iaf så gjorde jag inte det på kvällen för jag var  på studentskiva och så va jag även med Majsan.
Idag är jag trött som alltid på måndagar. Inte nog med det så ska jag snart städa och sen flytta till pappa.
Jag har bilder från igår men jag är inte på hugget av att lägga ut om just nu så ni kanske får dom ikväll.
Juste jag är ledig på fredag! då ska jag åka till Nacka och kanske möta maja vid hennes skola när hon slutar! Det kommer bli grymt.
Hahaha har jag berättat att jag ska sjunga inför alla 7or?! Eller tra andra också. Alla klasser ska framföra två låtar men jag var sjuk när det var uppsjungning vilket var tur! men hon frågade mig och Wille veckan innan om vi ville sjunga duett man hahaha nej det ville vi inte. Sen kom hon ändå in på våran lektion i fredags och ville att vi skulle prova ändå för att  hon ville det och nu har hon tagit det förgivet. Fast tvivlar på att jag kommer komma den dagen.
Har ingen bild som passar så här får ni en bild på min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0