Slutet av april, början av maj 2011

Bästa tiden förr året (om jag inte räknar med sommarlovet) var i slutet av april och början av maj. I slutet av april åkte jag med min pappa till London. Jag och pappa har inte varit så "tajta" sista åren för lite saker som hänt och så. Jag tror kanske det var därför jag uppskattade den här resan så mycket. Jag fick vara ensam med pappa, utan mina syskon, utan ingeting syskon och allt. Min syster jobbade i London förut men jag hade aldrig varit där.  Det var som sagt första gången jag var i London och det är nu min favorit stad!
Innan jag åkte så sa alla till mig att det typ alltid regnar i London men vi fick bara sol! ↓
Hahaha jag var bara tvungen ^_^
Aja iaf så var det suuper kul, mysigt och allt! Allt, allt, allt var bra! Vi bodde mitt i London fast i typ ett kvarter som var jätte mysigt! Kändes som att du va i Thai typ. Här bodde jag ↓
Men  nu orkar jag inte berätta mer utan ni som inte har varit i London tycker jag verkligen ska åka dit!! Jag älskar London! Mamma lovade mig att vi skulle åka nu i vår fast haha det tror jag inte blir av.
Men här är iaf lite bilder! ↓
Laduree!!
Abercrombie and Fitch! ♥ (Skit svårt att hitta, du får lukta dig fram)
Så nu orkar jag inte visa fler bilder från London! Men nu ska jag ta och berätta om maj..
I början av maj,  typ två dagar efter london så åkte jag, mamma, min syrra (malin) och min brorsa (lucas) till Mallorca. Resan var så lyckad och vi hade det jätte mysigt! Jag orkar inte berätta så mycket så ni får bilder ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0