Tack för att ni finns

Tack för att ni lyssnar på mig, tack för att ni finns för mig, tack för att ni peppar mig när det är som värst, tack för att ni hjälper mig att ta rätt beslut, tack för att ni tänker på mig i alla lägen och även ser vad som är bäst för mig. Utan er hade jag aldrig klarat av det här. Ni är dom finaste syskonen på jorden, min förebild och allt! Ni är bäst och jag älskar er!! Lucas har varit mitt största stöd sen allt och det var dig jag gick/går till när jag var ledsen. Jag bara grät och grät och den enda som kunde få stopp på det var du! När jag inte klarade av att sova ensam utan bara grät så flyttade du in min säng till dig och sa att jag inte behövde oroa mig. Jag fick bo där hur länge jag ville bara jag kände mig trygg. Snart fem år så har du varit mitt största stöd vilket du fortfarande är. Skulle inte klara av att vara ifrån dig mer en 1 vecka. Vet aldrig hur jag kommer att klara det här. Men jag ska lyssna på dig för jag vet att du har rätt och allt kommer bli bra. Vet aldrig hur jag ska kunna gottgöra dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0