studiedag imorgon

Just nu ligger jag i min säng och chattar med lite folk. Blir så ledsen när jag får höra allt! Vänner är till för att ställa upp.

Haha yeah! Var bara tvungen eftersom att jag aldrig har det^^ Imorgon så har ju typ alla det? Eller iaf hemma hos mig! Både Nea och Mallan har. Aja jag ska iaf soova ut imorgon och kanske träna med Malin på morgonen. Kommer även vara hemma med Nea till typ.. vet inte men sen tar jag iaf bussen till Nacka och möter Maja vid hennes skola och vi åker sen hem till Mormor och vi kommer säkert vara ute :D kanske men Elias också?.. På kvällen åker jag nog in till stan med Lovisa och träffar kompisar ♥
Kolla på min syngga brutta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0